سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهنمای خرید گیتار پارسی

راهنمای خرید گیتار پارسی

راهنمای خرید گیتار پارسی

در این مقاله قصد داریم سه گیتار محبوب و پر طرفدار شرکت پارسی که از نوع گیتار کلاسیک را بررسی کنیم. این شرکت ایرانی علاوه بر گیتار پارسی m2 و m5 و m6 که محبوبترین گیتارهای این شرکت هستند مدل‌های دیگر m را نیز تولید میکند مثل m1 و m3 و m4 اما ما به معرفی سه مدل پر فروش این محصول می‌پردازیم که البته تفاوت آنچنانی ندارند اما گیتار m5 برای افراد مبتدی گزینه‌ی مناسب‌تری است.

 

گیتار کلاسیک پارسی m2

صفحه رویی گیتار پارسی m2 از چوب صنوبر درست شده و صفحه کناری و پشتی آن از چوب ماهون، که این ویژگی باعث کیفیت صدای گیتار پارسی می‌شود. گیتار m2 با توجه به قیمت مناسب و کیفیت ساخت خوب برای افراد مبتدی مناسب است و برای نواختن حرفه‌ای خیلی مناسب نیست. لعاب بدنه‌ی این گیتار مات می‌باشد و تعداد فرت‌های آن به طور استاندارد 19 عدد است.

گیتار پارسی m2 1

گیتار پارسی m5

جنس صفحه رویی این گیتار پارسی m5 از چوب صنوبر و صفحه پشتی آن از جنس ماهون است که باعث کیفیت صدای این گیتار می‌شود. قسمت انگشت گذاری و بریج این ساز از رزوود ساخته می‌شود و تعداد فرت‌های آن به طور استاندارد 19 عدد می‌باشد و برای لعاب بدنه و لعاب دسته‌ی آن از رنگ استفاده شده.

این ساز نیز برای افراد مبتدی گزینه‌ی مناسبی است.

گیتار پارسی m5 1

گیتار پارسی m6

جنس صفحه رویی  ساز گیتار پارسی m6 از چوب صنوبر و جنس صفحه‌ی پشتی آن از چوب ماهون است که باعث کیفیت صدای این گیتار می‌شود. طول دسته‌ی این گیتار 63 سانتی متر و ضخامت کاسه‌ی آن 95 میلی متر و تعداد فرت‌های آن به طور استاندارد 19 عدد می‌باشد.

این ساز برای افراد مبتدی گزینه‌ی مناسبی می‌باشد.